Skip to main content

Üzembe helyezés

Image result for arduino software
Arduino Sotware
Miután megérkezett a hőn áhított eszköz annyi dolgunk van, hogy a megfelelő USB kábellel összekötjük a számíógéppel, vagy Arduino Pro esetén USB TTL-lel és futtatjuk azt a programot amivel programozni szeretnénsk az eszközt. Ez egyfajta OOTB out-of-the-box eszköz.
Két különböző nagy programcsoport létezik a programozáshoz. Az egyik a csempés megoldás, mintpéldául a Scratch a másik pedig a szűz c++ nyelv. Kezdőknek inkább a csempés megoldást javaslom (ArduBlock), de aki már jártas a szakmában annak teljesen megfelelő a gyári Arduino Software.

Image result for ArduBLock
ArduBlock

Comments

Popular posts from this blog

Projekt 1: Fényérzékelő

Egy olyan összeállítást fogounk elkészíteni ami egy fényszenzor segítségével figyeli az eszköz körülötti fényviszonyokat. Hozzávalók: 1 db Arduino Uno/Nano/Mega (mi Uno-t fogunk használni) 1 db Breadboard 1 db LDR (Light Dependent Resistor) ez a fényszenzor 1 db 10k Ohm-os ellenállás néhány kébel, amivel összekötjük a dolgokat 1 db LED Elképzelés:       Ha sötét lesz az eszköz körül, akkor felkapcsolódik a LED. Tehát egy önállóan működő világítást akarunk elkészíteni. Áramkör: Ezen kép alapján kössük össze a hozzávalókat. Program:      Miután összeraktuk az eszközt egy dolgunk van, egy kódot kell hozzá írjunk, void setup() {   Serial.begin(9600);   pinMode(13, OUTPUT); } void loop() {   int A = analogRead(A0);   Serial.println(A);   if (A < 100 ) {     digitalWrite(13, HIGH);   }   else {     digitalWrite(13, LOW);   } } ...